_Hidup Tenang Tanpa Masalah_

Friday, February 12, 2010

day of cuti2

at last smpai gk aku dikampung halaman kesygn ku ini.wah begitu indah dan nyaman terasa dikampg sndiri.lame kot xbalik tp ttp tiada ape yg brubah..hihihi..ok skrg ni cuti sem utk 2 mggu..nk buat ape 2 mggu ni masih dlm prbincangan sama hatiku..hak3.cam sem lps aku jd dreba je spenuh mse.mgkn cuti ni still wat job sme kot.da job tu je paling best.driving...hehehe.Nk jln2 kt ganu ni mne lah sgt,jln2 pg makan byk la.haihh.cuti ni bgus utk mengqada' makan anda,so jgn lpskn pelung sebaik ini kerna ia dtg skali skale.Btw sem 3 nnt kene pndh lagi.citenye cni,aku booking aptmnt slot kul 6.15(awl sbb org jauh katekn).pstu dpt la bilik yg aku da duduk sem 2.last2 membe rmh aku lain nk booking bilik yg sme,(diorg slot lmbt sbb seme duk dkt)da ad org tibai tmpt diorg.panas btol aku..membara2..dipendekkn cite,nasib baik last skali dpt gk duk skali ngan rumate lame..hehehe.tp kne pndh blok lain.peduli ape asl dpt rumate sme..alhamdulillah..~end~

HAPPY HOLIDAY MY FRIENDS!=)

2 comments:

AkuZ.. said...

selamat bercuti~~~ jgn nakal2~~~

IRFARN said...

slmt brcuti gk..enjoy ea cuti kt sne...jgn nakal2??erm...hehehe..iye2...

Post a Comment