_Hidup Tenang Tanpa Masalah_

Tuesday, February 16, 2010

Ape nk jadi???


ape la nk jd??huhuhu.smlm aku trlibat dlm satu kecuaian memandu dan aku trlanggar bumper kete org.sbbnye trpandang kt tmpt lain.da la time tu jem..huhu.settle punye settle kne byr rm100 kt org tu.tkpe la mmg salah aku pn redha je la.Tp Tuhan je thu cne prasaan ketika tu.down abes rse.sket2 igt kt kejadiaan tu..huaaaa =(.Arini plak,baru je sbntr td wat lagi kecuaian.Tp kali ni bkn memandu,silap tgk.aku spttnye booking tiket utk abg aku balik nnt tgh hari sbb die ad kls ag pg tu.tp bile da abes booking,da knpem ayah aku trperasan yg aku trbooking pg.aku sndiri pn xprasaan.

cuai,careless,mistake,ape ag????????arghhhh.geram gk kadang tu.xleh ubah2 ag cm dlu.amik mudah je ape2 pn.huhuhu.tp cne2 pn aku kne redha.ad hikmah disebalik yg brlaku..aku akn cube perbaiki kelemahan diri ku ini insyaAllah...

2 comments:

AkuZ.. said...

saba ea... jadi kan bende 2 stu pengalaman.. =)

IRFARN said...

huhu...yup2..insyaAllah xkn belaku lg

Post a Comment