_Hidup Tenang Tanpa Masalah_

Friday, November 5, 2010

Patah tumbuh hilang berganti


Kehilanganmu beberapa minggu yang lepas sungguh menyayat hati.Aku hampir menangis saat engkau pergi setelah aku selesai solat maghrib di masjid.Tapi yang pergi tetap pergi.Tak mungkin aku akan dapat engkau semula

Aku pasrah,redha dan tak mampu melakukan ape2.Aku hanya boleh menunggu kedatangan yang lain yang mampu mengubat hatiku ini.Dan sekarang aku telah menemui penggantinya.Aku sangat gembira.

gmbar dibawah ni adalah 'dia' yang hilang..Sungguh sedih =(


'
Yang ada hanyalah kenangan bersamamu =P


Bak kata pepatah,patah tumbuh hilang berganti.hehehe


meet my new friends ^_^





p/s : Asiah 'Adilah Zainudin...awk tetap dihati saya (O_o).hehehe




5 comments:

AkuZ.. said...

heheheheh (o_O)..

tyme awk kehilangan teman awk tu sy berada disisi.. heheheh

IRFARN said...

yep2...nsb baik awk ad.hehe

AkuZ.. said...

ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee =P

Sesumpah said...

alolooo comelnye haha

Anonymous said...

wah!! bgus2..p/s yg bwh tu amat bermakna tu..

Post a Comment