_Hidup Tenang Tanpa Masalah_

Friday, January 29, 2010

New Entry!

da lame xupdate..busy la ktekn.hahahaha.sah aku tipu.jgn cye..final exam just around the corner.huhuhu...im not ready yet..mesti org kte,'ko xstudy sape suruh...padan muke'.Btol2,sape suruh byk main2????pndai2 la ko tggl sminggu ag nk cover seme sbjk.Tp insyaAllah aku akn buat yg trbaik.Yg pntg da usaha,dpt jwb ke tidak exam nnt,tawakkal je la.Harap2 dapat la jwb.Btw da tragak lame kot xbalik umah..huaaaaa!!!!!rinduuuu........rindu serindu rindunya......tkpe2,sabar 2 mggu je ag,psni cuti sem.hoyeayhh!!!




muke nk balik rmh..hahaha


hopefully segala galanya brjln dgn lancar.xkire la ape hal skalipn...try to be serius in all matters...

Btw got new mouse..hahaha.yg lame da rosak.hampeh btol.baru punye kne pkai bateri sbb wireless.jd 2 3 hari lps tu baru la g beli bateri.da beli bateri tu aku check2 la die punye pack,punye la sakit ati...rupe2nye da ad bg bateri free.nk tmbh sakit ati ag,kt dpn pack tu ad tulis besar2 punye free battery inside.Hadoi.....Tu la dont take something for granted.hahahaha.pengajaran...slalu je aku cmtu.amik mudah...hopefully dpt ubah insyaAllah




then2,last week ad camping MTAF.suam2 je la camping tu...nasib baik 1 malam je.Ad ke ptt aku dilntik jd ketua platun secara tiba2???da la bg command xreti,da la suara tu xkuat.abes menjerit pn org x dgr..hahahahaha.papepn tu la first time conduct mse kawad.bolehla...

baling bungkusan ad telur kt dlm..hahaha

satu ag,da dkt2 final exam cmni la baru dtg parau2 tekak la,batuk la.haihhhh...sape suruh xjge mkn elok2???kn da ssh skrg..ish3..mgkn ad hikmah tu.ad sorg ni ckp hikmahnye sbb nk suruh
aku jgn slalu on9 =P..iye2..kurangkn la main2 fb tu..haihhh..~end~


p/s:byk pulak aku merepek.ok gak ea..hahaha
p/s lagi :kredit kt ANNAS ats gmbr2 camping mtaf tu

5 comments:

annaz.hamirzul said...

wei..xde credit ke utk ak??
ak yg amik gmbr tu semua..
gini la..bukan nk ingat member..
hahaha..lek2..guro je..
hihihi..:]

izzah said...

nak final
kene banyak insaf2kan diri!!
*aku pun da smaken malas ni*

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
x saba2 nak balek rumah!!!

[sje2 nk lpaskan prasaan kt sni!]

IRFARN said...

anas...kredit???kredit aku pn xcukup ea,,
hahahahah.wait2 aku adjust nnt

izzah....balik la ko uk tuh...hahahahaa

AkuZ.. said...

hehehehe.. saba la ea... hehehehe =)

IRFARN said...

asiah....tgh saba la ni...hihi =)

Post a Comment