_Hidup Tenang Tanpa Masalah_

Wednesday, January 13, 2010

lagi lagi tag lagi lagi

annas hamirzul tlg mengetag aku.utk x mengecewaknnye tepksela aku buat gk.bgus gk sbb da lame kot aku xupdate blog aku..good2.okeyh.ini isi2 tag nye:

adakh anda rse anda hot???
duk dlm bilikku mmg hot.kt ruang tamu ok2 saja...hahaha

upload gmbr kegemaran anda


hahaha.lukis sndiri...idea tnpa diduga

bila kali terakhir anda makan pizza?
aku rse da agk terlmpau lame..rindu ku pd pizza..

lagu terakhir yg anda dgr?
Home,micheal buble.i miss my home.lame xbalik...aku rindu kluargaku!!

ape yg anda buat selain menyelesaikn tag??
memikirkn sesuatu..hurm.agak merunsingkn

selain name sndiri,anda dipanggil nama ape?
ifan,ipam,apam,famili name ad but its a top secret..haha

Tag lagi 6 org:

1)Asiah
2)Safian
3)sayed
4)nabihah
5)Anis
6)manusia lain

Siapakah orang no. 1 pada anda ?
sentiasa dlm hatiku...

Kata sesuatu mengenai orang no. 5
pljr shams.dgr cite amik pmr taun ni

No. 3 ada hubungan dengan siapa ?

dgr cite ngan si K...ntah la..haha
Bagaimana pula orang no. 4 ?

kwn kt fs,ms,fb,tagged,blog.dgr cite die amik pmr gk taun ni

Pesanan kepada orang no. 6 ?
mudah2an berjaya dlm idop..hahaha

Apa kelebihan anda nampak pada orang no. 2 ?
hohoho..smgt kenegerian yg kuat!!bgus!

~THE END~