_Hidup Tenang Tanpa Masalah_

Sunday, March 21, 2010

=) =( =0 =l

Dikala petang menjelma tmbah plak ngn nk ujan kt luar td,perutku bergendang genduk kelaparan.Aku pn mmbuke kotak smpnan mknn aku dan mencapai satu tin sardin.Lepas mmbuke tin itu aku pn mencapai bungkusan roti yg baru sje dibeli tgh ari td.Ape lagi makanlah..hehe.kerna lapar aku pn balun dlm 4 keping roti kot.Aku rase sardin tu cam semacam je tp aku teruskn gak makan.hehehe.Pas abes roti ke 4 tu hati aku tergerak nak tgk tarikh luput sardin tu.Terkejut aku..sardin tu da EXPIRED!!!Astaghfirullah...tertulis "best before 112009".Patotla aku rse cm semacam je mse buke td.huhuhu.

Hopefully xde side effect yg brlaku insyaAllah..sygnye aku da buang tin tu td klu xleh tunjuk btol2 tarikh luput sardin tu.~END~

Moral of the sory:klu makanan yg da agak2 lame tersimpan tu,tgk2 la dlu tarikh luput yeaa..jgn
jd cm aku.hehehe

5 comments:

nbhhndhrh said...

ahahahaha. lawak ahh!

IRFARN said...

kasihan daku...huhu

AkuZ.. said...

haih... 2 la.. berangan je keje....

IRFARN said...

berangan kt awk la..huhu

izzah said...

kesian10000
aku rse, klu ko bace bismillah
mesti x rase ke-tidak-sedapan sardin tu en

Post a Comment