_Hidup Tenang Tanpa Masalah_

Monday, November 16, 2009

kejadian itu berlaku lagi 2

Aku keluar pg mkn td kt upten.lps siap2,aku amik segala ape yg prlu dan turun utk dptkn moto.Smpai je kt parkir moto yg trltk di A6 (aku A3),aku pn mencari cari lah tmpt moto aku brada.Puas ku mencari,pusing kehulu kehilir,tp xjmpe2 moto tu.Adakh moto itu hilang????ia brmain difikiran aku.Aku hmpir menelefon mak aku tp dgn tibe2 aku trigt yg.........aku ltk moto kt dpn(blog A1)..Astaghfirullah...haihhh.mcm mne aku leh lupe???cuak aku hanya Allah sje yg thu....ini da kali ke2 utk arini.Hari esk siapa yg thu.....sekian...

6 comments:

5291 said...

hahaha..nyanyuk dah ko ni..ko mkn ke semut atas meja ko tu?? lek la tau la mrh jgn sampai mkn semut...hahaha..

mIsS.Ladyb0sS said...

wakakakakakkaka,,
[sambel ktawe guling2]
kesian ko en!
cm dasat je!
siap buleh wat 1 label utk lupe!
baru 18 da lupe,,haih,,kesian100

AkuZ.. said...

huhuhuh.. sy nak ckp lg skali..


2 la..
sy suh awk makan nasi.. awk nak makan semut... gak. hehehehe

IRFARN said...

izzah...da terbese.nk wt cne

asiah....awk xbg notis kt sye awl2 surh mkn nasi,
sbb tu sye pg mkn semut.hehe

anas....ko makin ngarut!!

5291 said...

apehal ak tibe2 jd mangsa ni??
ak x brslh pun..huhuuhu..

Bhah ohh Bhah said...

haha, cmne la ley lupe. kritikal sungguh.

Post a Comment